• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4 код ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"

Оголошено тендер

98 649.00 UAH
Номер: 04553127bc254b05b5bced196fd9f858
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-25-000173-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Замовник: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Очікувана вартість: 98 649.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4 код ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 25.12.2023 08:39

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 80 г 500 аркушів/пачка
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 450 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
Опискошти Фонду загальнообов"язкового державного соціального страхування на випадок безробіття
Сума98 649.00 UAH