• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

9 545.00 UAH
Номер: a822b50d2b094f88809e5ac96809ab93
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-22-007945-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансовий відділ Коропецької селищної ради
Замовник: Фінансовий відділ Коропецької селищної ради
Очікувана вартість: 9 545.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 22.12.2023 17:43

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 упаковка
Період постачання до 31.12.2023
Папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Коректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Ручки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Олівці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума9 545.00 UAH