• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4, файли для документів А4, папка швидкозшивач, фотопапір глянцевий, плівка для ламінування, за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

9 800.00 UAH
Номер: 9ebad384e21c45a4a1aab9d900624436
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-21-008130-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 9 800.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4, файли для документів А4, папка швидкозшивач, фотопапір глянцевий, плівка для ламінування, за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 21.12.2023 16:58

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 25 коробка
Період постачання (не задано)
файли для документів А4
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 5 пачок
Період постачання (не задано)
папка швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30197210-1 Теки-реєстратори
Кількість 50 штуки
Період постачання (не задано)
фотопапір глянцевий
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 3 пачок
Період постачання (не задано)
плівка для ламінування
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 3 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума9 800.00 UAH