• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (папір ксероксний)

Запланований

430.00 UAH
Номер: 691c4b79e7aa421192db7087569fc0f6
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-21-004220-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КИРНАСІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2(ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: КИРНАСІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2(ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" ТУЛЬЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 430.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (папір ксероксний)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 21.12.2023 13:31

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Описканцелярські товари (папір ксероксний)
Сума430.00 UAH