• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А 4 New Future Laser; Папір для нотаток 90*90*30 Біл.8003; Клей олівець AMOS 15г 260067; Подорожній лист Легкового авто 100 шт; Бланки накладна с/к А5 100 шт; Ручка кулькова 1 Вересня 411081; Рамка для фото 21х30; Бланк Грамота/Диплом/Подяка СП економ.; Бланк Поліграфіст Грамота Диплом; Блокнот; Папка пластикова швидкозшивач А4 Екон.; Клей олівець AMOS 22г 260068; Подорожній лист ЛЕГКОВОГО авто 100шт (офс); Ножиці Boromax Office 230мм; Файл А4 100шт. 40 мкм Економікс; Папка картонна справа; Календар; Папір А4 COPY OFFICE 80 мкр; Календар перекидний ВМ; Папір IDEA 80мкр; Блок для паперу білий 400 арл; Лінійка 30 см бордова Axent; Ручка кулькова Cello Writome Ter; Папка – реєстратор одностор. PVC 7,5см, 5см; Коректор – стрічка ВМ 1078; Папка картонна швидкозшивач; Діловий щоденник Поліграфіст А5 датований; Діловий щоденник; Зошит 96 арк YES A 4 скоба; Зошит А4 48 ар Yes

Оголошено тендер

9 276.50 UAH
Номер: e8b8bedd27d042ebba1d02a0a32ef266
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-21-002707-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ"ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ"ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Очікувана вартість: 9 276.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір А 4 New Future Laser; Папір для нотаток 90*90*30 Біл.8003; Клей олівець AMOS 15г 260067; Подорожній лист Легкового авто 100 шт; Бланки накладна с/к А5 100 шт; Ручка кулькова 1 Вересня 411081; Рамка для фото 21х30; Бланк Грамота/Диплом/Подяка СП економ.; Бланк Поліграфіст Грамота Диплом; Блокнот; Папка пластикова швидкозшивач А4 Екон.; Клей олівець AMOS 22г 260068; Подорожній лист ЛЕГКОВОГО авто 100шт (офс); Ножиці Boromax Office 230мм; Файл А4 100шт. 40 мкм Економікс; Папка картонна справа; Календар; Папір А4 COPY OFFICE 80 мкр; Календар перекидний ВМ; Папір IDEA 80мкр; Блок для паперу білий 400 арл; Лінійка 30 см бордова Axent; Ручка кулькова Cello Writome Ter; Папка – реєстратор одностор. PVC 7,5см, 5см; Коректор – стрічка ВМ 1078; Папка картонна швидкозшивач; Діловий щоденник Поліграфіст А5 датований; Діловий щоденник; Зошит 96 арк YES A 4 скоба; Зошит А4 48 ар Yes
Примітки: Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника: 20603, Черкаська обл., Звенигородський район, місто Шпола, вулиця Межакова Юрія, 23. Категорія замовника-юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі: є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;. Вид закупівлі-договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених частиною першою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 21.12.2023 11:15

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума9 276.50 UAH