-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
Оголошено тендер
99 854.10
UAH
Номер:
c5fb82c768a84f5691ab2faf0e8ac641
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-12-18-002460-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108824
-
Адреса:
29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108824
-
Адреса:
29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
99 854.10 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Код за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
Примітки:
Закупівля проводиться згідно довідки про зміни до кошторису на 2023 рік за №3916/29/01-2023 від 07.12.2023. Керуючись інформаційним роз’ясненням листа Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06, відповідно якого замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
18.12.2023 11:35
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Закупівля проводиться згідно довідки про зміни до кошторису на 2023 рік за №3916/29/01-2023 від 07.12.2023. Керуючись інформаційним роз’ясненням листа Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06, відповідно якого замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника.
-
Дата публікації:
18.12.2023 11:36
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4, 80г/м2 500арк.
Кількість
558 пачка
Період постачання
до 31.12.2023
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума99 854.10 UAH