• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Канцелярські товари

Оголошено тендер

56 000.00 UAH
Номер: 05db2107b789444096395b6854474e27
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-15-006014-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Очікувана вартість: 56 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 15.12.2023 15:19

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний для друку А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 350 пачка
Період постачання (не задано)
Файли для документів А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1100 штуки
Період постачання (не задано)
Клейкі стрічки канцелярські
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Клей ПВА 200мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 19 штуки
Період постачання (не задано)
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 штуки
Період постачання (не задано)
Скріпки канцелярські
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачок
Період постачання (не задано)
Коректори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 18 штуки
Період постачання (не задано)
Паперові блоки для нотаток
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума56 000.00 UAH