• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

12 800.00 UAH
Номер: f9709463d9aa4d48ae84a7eb2e54f8fc
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-14-005097-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ОСКІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ОСКІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 12 800.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.12.2023 12:43

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 пл.80 ZOOM (500ар.пачка)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 49 штуки
Період постачання (не задано)
Папка пласт. А4 60 Buromax BM 3621-09
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Папка пласт. -конверт А4 Buromax BM 3953-06
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Файл А4 40 мкм Buromax Jobmax
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання (не задано)
Сегрегатор Buromax ВМ 3011 А4 70мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума12 800.00 UAH