-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір ксероксний А-4;дестеплер;дирокіл металевий; папір для нотаток; файл глянц; клей силікатний: маркер текс; набір маркерів; зошит А 5; коректор-ручка ;ножиці пластик; органайзер наст; клейка стрічка ;закладки пластикові ;скріпки; Блокнот А4; зошит А5; гумка прямокутна; підставка для скріпок; лоток горизонтальний; клейка стрічка ;лоток горизонтальний; степлер пластик; лінійка пластик; точилка пластик; папір з липким шаром; папка-швидкозшивач; швидкозшивч А4; олівець чорнограф;зошит А5;ручка кулькова; скоби ; папка з планкою;календар гірка;коректор стрічковий;щоденник дат А5
Оголошено тендер
92 070.42
UAH
Номер:
50c4fe60f3b949dc989c7c2ac722d071
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-12-12-005936-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ДУ "Львівська обласна фітосанітарна лабораторія"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38501331
-
Адреса:
80381, Україна, Львівська область, місто Дубляни, вул.Шевченка 1 а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ДУ "Львівська обласна фітосанітарна лабораторія"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38501331
-
Адреса:
80381, Україна, Львівська область, місто Дубляни, вул.Шевченка 1 а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
92 070.42 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір ксероксний А-4;дестеплер;дирокіл металевий; папір для нотаток; файл глянц; клей силікатний: маркер текс; набір маркерів; зошит А 5; коректор-ручка ;ножиці пластик; органайзер наст; клейка стрічка ;закладки пластикові ;скріпки; Блокнот А4; зошит А5; гумка прямокутна; підставка для скріпок; лоток горизонтальний; клейка стрічка ;лоток горизонтальний; степлер пластик; лінійка пластик; точилка пластик; папір з липким шаром; папка-швидкозшивач; швидкозшивч А4; олівець чорнограф;зошит А5;ручка кулькова; скоби ; папка з планкою;календар гірка;коректор стрічковий;щоденник дат А5
Примітки:
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 12жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
12.12.2023 15:36
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Описспеціальний фонд державного бюджету
Сума92 070.42 UAH