• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне .Канцелярські товари.(папки реєстратор,ручки,штамп)

Оголошено тендер

2 360.00 UAH
Номер: 60f5c318b62b483eb9bdbdf674807fbd
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-12-003951-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Замовник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Очікувана вартість: 2 360.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне .Канцелярські товари.(папки реєстратор,ручки,штамп)
Примітки: Офісне устаткування та приладдя різне .Канцелярські товари.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.12.2023 12:45

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари: папка реєстратор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 29.12.2023
Канцелярські товари: ручка гелева
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 29.12.2023
Канцелярські товари: штамп
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 29.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКошти місцевого бюджету
Сума2 360.00 UAH