• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)

Оголошено тендер

11 520.00 UAH
Номер: 8a2fbf79c40a4884a9af72721af46b6b
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-08-000695-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області
Очікувана вартість: 11 520.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021-2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 08.12.2023 09:39

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір Multi Copy A4 80г/м2
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 64 пачок
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума11 520.00 UAH