• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (ДК 021-2015:30190000-7 - "Офісне устаткування та приладдя різне")

Оголошено тендер

21 000.00 UAH
Номер: a782e43d63c54e6f9c165cb331122dbe
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-30-002173-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління культури і інформаційної політики Бориспільської міської ради
Замовник: Управління культури і інформаційної політики Бориспільської міської ради
Очікувана вартість: 21 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (ДК 021-2015:30190000-7 - "Офісне устаткування та приладдя різне")
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 30.11.2023 12:10

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Клей ПВА 200гр.(дозатор)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Папір ксероксний ZOOM A4,500 арк.,80г/м2
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 53 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Файл глянцевий А4 (100шт) ECONOmix
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Фотопапір А4 (100 арк.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Фоторамка А3 30*40
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Фоторамка А4 21*30
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опискошти загального фонду
Сума21 000.00 UAH