• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

Оголошено тендер

203.00 UAH
Номер: 242cf66930a146e4aabf93724d966b87
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-28-006295-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СИВАКОВЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КРАПЛИНКА" ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СИВАКОВЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "КРАПЛИНКА" ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Очікувана вартість: 203.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 28.11.2023 23:00

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)
ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Описканцелярські товари
Сума203.00 UAH