• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розробка програми "Особливості комунікативних впливів. Брендинг у діяльності підприємства" та проведення тренінгу і воркшопу щодо особливостей комунікативних впливів та брендингу у діяльності підприємства

Оголошено тендер

10 655.00 UAH
Номер: 73c914ab922e4ebf89998a45fce313c4
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-27-008861-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Замовник: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Очікувана вартість: 10 655.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Розробка програми "Особливості комунікативних впливів. Брендинг у діяльності підприємства" та проведення тренінгу і воркшопу щодо особливостей комунікативних впливів та брендингу у діяльності підприємства
Примітки: Потреба на 2023 рік. Вид закупівлі – договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель – для замовників, визначених у п.п. 1-3 ч.1 ст. 2 Закону. Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Закупівля за цивільно-правовою угодою
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби
КЕКВ: 2281 Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм
КЕКВ: 2111 Заробітна плата
Дата опублікування: 27.11.2023 18:42

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума10 655.00 UAH