• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари: стікери, папір для нотаток

Оголошено тендер

955.00 UAH
Номер: 479bf5b50abb4bf3b8f45d11451f202a
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-23-009274-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Замовник: Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Очікувана вартість: 955.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари: стікери, папір для нотаток
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 23.11.2023 17:29

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума955.00 UAH