• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

оплата за канцелярські товари

Оголошено тендер

1 845.00 UAH
Номер: 5c4332d972754bddaead5c9f45cbfd9f
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-22-003047-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ШАЛИГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ШАЛИГИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 1 845.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: оплата за канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 22.11.2023 12:58

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папка архівна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штуки
Період постачання до 31.12.2023
файли А4+
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2023
швидкозшивач картон
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2023
олівець чорнографічний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
індекси-закладки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання до 31.12.2023
швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання до 31.12.2023
файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2023
ручка 10км
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 845.00 UAH