-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари: ручки, скоби, скріпки, папки пластикові
Оголошено тендер
1 052.00
UAH
Номер:
0ca056898b3548ee867af544fc5eaa54
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-11-16-002197-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44131616
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вулиця Добрянського ,26
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44131616
-
Адреса:
67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вулиця Добрянського ,26
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
1 052.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари: ручки, скоби, скріпки, папки пластикові
Примітки:
Канцелярські товари: ручки, скоби, скріпки, папки пластикові
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
16.11.2023 11:30
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари: ручки, скоби, скріпки, папки пластикові
Кількість
6 пачка
Період постачання
до 31.12.2023
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 052.00 UAH