• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування (папір, файли, швидкозшивачі,папки,коректор, клей)

Оголошено тендер

2 120.00 UAH
Номер: f84d053452144c3aacf8f6c20fc90263
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-14-001094-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансовий відділ Жидачівської міської ради
Замовник: Фінансовий відділ Жидачівської міської ради
Очікувана вартість: 2 120.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування (папір, файли, швидкозшивачі,папки,коректор, клей)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2000 Поточні видатки
КЕКВ: 2200 Використання товарів і послуг
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.11.2023 10:23

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісне устаткування (папір, файли, швидкозшивачі,папки,коректор, клей)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 54 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 120.00 UAH