-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір (код за ЄЗС ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
1 749.90
UAH
Номер:
76bd6657235d4de987f2c51411f09579
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-11-10-002371-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
03189908
-
Адреса:
15332, Україна, Чернігівська область, Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл.
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
03189908
-
Адреса:
15332, Україна, Чернігівська область, Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл.
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 749.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір (код за ЄЗС ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
1.Найменування замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. 2. Місцезнаходження замовника: Україна, 15332; вул. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189908. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
10.11.2023 11:15
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80Maestro 500арк. (кошти місцевого бюджету)
Кількість
10 пакунок
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписРозрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Закупівля здійснюється за рахунок коштів, що надійшли понад кошторисні призначення 2023 року (довідка №39 від 08.11.2023 року)
Сума1 749.90 UAH