• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

6 000.00 UAH
Номер: 0d357a0288e844758ff180ebcb399aa9
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-10-001099-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 6 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.11.2023 10:23

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 22 пачка
Період постачання до 31.12.2023
карткиреєстрації
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1020 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума6 000.00 UAH