-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Бл. "Акт оцінки потреб"; Бл. "Шкала оцінки"; Бл. "Договір про надання соц. послуг"; Бл. "Звіт"; Бл. "Графік"; Бл."Моніторинг/поточне оцінювання результ. Надання соц. послуги"; Бл. "Повідомлення про надання/відмову в наданні соц. послуги"; Бл. "Медичний висновок"; Бл."Індивідуальний план"; Бл. "Рішення"; Бл."Картка визначення індивідуальних потреб"; Бл. "Картка визначення інд. потреб"
Оголошено тендер
9 771.50
UAH
Номер:
1802fc3a6a6444e69599104026bbe374
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-11-09-004444-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Відділ соціального захисту населення Гадяцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43936445
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Драгоманова, будинок 4, приміщення, 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Відділ соціального захисту населення Гадяцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43936445
-
Адреса:
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Драгоманова, будинок 4, приміщення, 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
9 771.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Бл. "Акт оцінки потреб"; Бл. "Шкала оцінки"; Бл. "Договір про надання соц. послуг"; Бл. "Звіт"; Бл. "Графік"; Бл."Моніторинг/поточне оцінювання результ. Надання соц. послуги"; Бл. "Повідомлення про надання/відмову в наданні соц. послуги"; Бл. "Медичний висновок"; Бл."Індивідуальний план"; Бл. "Рішення"; Бл."Картка визначення індивідуальних потреб"; Бл. "Картка визначення інд. потреб"
Примітки:
Бл. "Акт оцінки потреб"; Бл. "Шкала оцінки"; Бл. "Договір про надання соц. послуг"; Бл. "Звіт"; Бл. "Графік"; Бл."Моніторинг/поточне оцінювання результ. Надання соц. послуги"; Бл. "Повідомлення про надання/відмову в наданні соц. послуги"; Бл. "Медичний висновок"; Бл."Індивідуальний план"; Бл. "Рішення"; Бл."Картка визначення індивідуальних потреб"; Бл. "Картка визначення інд. потреб"
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
09.11.2023 15:27
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Бл. "Акт оцінки потреб"
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл. "Шкала оцінки"
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл. "Договір про надання соц. послуг"
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл. "Звіт"
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл. "Графік"
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл."Моніторинг/поточне оцінювання результ. Надання соц. послуги"
Кількість
5000 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл. "Повідомлення про надання/відмову в наданні соц. послуги"
Кількість
100 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл. "Медичний висновок"
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл."Індивідуальний план"
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл. "Рішення"
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл."Картка визначення індивідуальних потреб"
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Бл. "Картка визначення інд. потреб"
Кількість
200 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума9 771.50 UAH