• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Оголошено тендер

9 725.00 UAH
Номер: c053aebb4a2c412aa525208a73d2041d
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-07-002030-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 9 725.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4, код ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.11.2023 11:44

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4/80 ZOOM
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачок
Період постачання (не задано)
Папір А4/80 CRISTAL
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 55 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума9 725.00 UAH