• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

Оголошено тендер

1 560.00 UAH
Номер: c58f08ca19804deaa18f203c1d6dfe85
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-11-07-000076-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ фінансів Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області
Замовник: Відділ фінансів Сєвєродонецької районної державної адміністрації Луганської області
Очікувана вартість: 1 560.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярських товарів
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.11.2023 08:24

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір А4 80 г/кв.м (500арк)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штуки
Період постачання до 12.11.2023
файли А4 30мкм 100шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання до 12.11.2023
папка - швидкозшивач А4 з прозорим верхом
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 12.11.2023
ручка масляна автоматична Piano 005
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 12.11.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума1 560.00 UAH