-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне : файл А4 -30192700-8 Канцелярські товари; папір для нотаток, папір А4, папір СПФ 55-210-12, папір СПФ 55-420-12, папір офсетний А4 -30197630-1 папір для друку; скоби 24 - 301971110-0 скоби, папка картонна з завязками - 30197210-1 теки реєстратори, скріпки 50мм, 28мм, біндери великі - 30197220-4 канцелярські скріпки, книга обліку 192арк, книга обліку 96 арк, клей середній пва, клей олівець, коригуюча рідина, паста червона паста, чорна, скотч широкий,скотч жовтий)
Оголошено тендер
8 517.00
UAH
Номер:
1f811719ef9d47a9b96888806d663c4c
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-10-30-001544-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ І ПРЕНАТАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ІМЕНІ П.М.ВЕРОПОТВЕЛЯНА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25843751
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Визволення 3-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ І ПРЕНАТАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ІМЕНІ П.М.ВЕРОПОТВЕЛЯНА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25843751
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Визволення 3-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
8 517.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне : файл А4 -30192700-8 Канцелярські товари; папір для нотаток, папір А4, папір СПФ 55-210-12, папір СПФ 55-420-12, папір офсетний А4 -30197630-1 папір для друку; скоби 24 - 301971110-0 скоби, папка картонна з завязками - 30197210-1 теки реєстратори, скріпки 50мм, 28мм, біндери великі - 30197220-4 канцелярські скріпки, книга обліку 192арк, книга обліку 96 арк, клей середній пва, клей олівець, коригуюча рідина, паста червона паста, чорна, скотч широкий,скотч жовтий)
Примітки:
закупівля згідно постанови 1178, кошти НСЗУ
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Жовтень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
30.10.2023 10:43
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти НСЗУ
Сума8 517.00 UAH