• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари, папір ксероксний та інші засоби офісного устаткування

Оголошено тендер

10 742.37 UAH
Номер: b6b1850fafba4a029f9bb02d36008bfb
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-10-26-002335-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ з питань соціального захисту та охорони здоров'я виконавчого комітету Путивльської міської ради
Замовник: Відділ з питань соціального захисту та охорони здоров'я виконавчого комітету Путивльської міської ради
Очікувана вартість: 10 742.37 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари, папір ксероксний та інші засоби офісного устаткування
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2000 Поточні видатки
КЕКВ: 2200 Використання товарів і послуг
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.10.2023 11:16

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари, папір ксероксний та інші засоби офісного устаткування
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 916 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума10 742.37 UAH