• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

3 440.00 UAH
Номер: 2bfaa14cd62d433e90f85191e661ceec
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-10-25-002060-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Замовник: Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Очікувана вартість: 3 440.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Примітки: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та вимог пункту 11 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами та доповненнями) (далі — Особливості). Згідно наявної потреби у закупівлі. Предмет закупівлі - товар. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - Закупівля без використання електронної системи - для замовників, визначених у п.1-3 частини першої ст.2 Закону
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 25.10.2023 11:53

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Калькулятор. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
Перекидний календар. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Ручки 1 вер. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Ручки 10 км сині. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штуки
Період постачання (не задано)
Ручки 10 км чорні. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання (не задано)
Ручки "My TECH". Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання (не задано)
Ручки "Corvina". Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Ручки "Axent". Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання (не задано)
Олівці. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання (не задано)
Щоденник. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Біндер 51. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 38 штуки
Період постачання (не задано)
Біндер 32. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 штуки
Період постачання (не задано)
Біндер 19. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 120 штуки
Період постачання (не задано)
Маркер. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Скоби №10. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 11 штуки
Період постачання (не задано)
Скоби №24. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання (не задано)
Скрепки №25. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Канцелярські гвозді. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Папір для заміток. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання (не задано)
Скотч. Строк поставки до 30.11.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 440.00 UAH