• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

26 555.60 UAH
Номер: d1d71d67810c43a3b2be147cfbaea0bb
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-10-05-004710-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ШВЕЙНОГО ВИРОБНИЦТВА ТА СФЕРИ ПОСЛУГ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Замовник: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ШВЕЙНОГО ВИРОБНИЦТВА ТА СФЕРИ ПОСЛУГ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Очікувана вартість: 26 555.60 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.10.2023 14:33

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір для принтера А4 500 арк. SMARTLINE Office
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 150 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Картон А4 кольоровий 7 арк., двосторонній
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Папір кольоровий двосторонній, А4, 14 арк. 7 кол.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 пачка
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума26 555.60 UAH