• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (ножиці, скотч, файли, стікери неон пластик, папка з планкою, бейдж на шнурці горизонтальний, скоби, пружина до біндеру, скотч двосторонній, губка канцелярська, дестеплер, бокс для паперу, клей-олівець, клей ПВА, швидкозшивачі пластикові, обкладинки А-4 для біндеру картонні, обкладинки А-4 для біндеру прозорі, коректор-ручка, брелок – ідентифікатор)

Запланований

3 986.00 UAH
Номер: 70444fb23c3d4a688bb6367327b0a902
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-10-05-003381-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління освіти і науки Сумської міської ради
Замовник: Управління освіти і науки Сумської міської ради
Очікувана вартість: 3 986.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (ножиці, скотч, файли, стікери неон пластик, папка з планкою, бейдж на шнурці горизонтальний, скоби, пружина до біндеру, скотч двосторонній, губка канцелярська, дестеплер, бокс для паперу, клей-олівець, клей ПВА, швидкозшивачі пластикові, обкладинки А-4 для біндеру картонні, обкладинки А-4 для біндеру прозорі, коректор-ручка, брелок – ідентифікатор)
Примітки: Протокол УО №128 від 05.10.2023
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.10.2023 14:17

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Описбюджет Сумської міської територіальної громади
Сума3 986.00 UAH