• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Вироби медичного призначення, (ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (ПР) з металевою з’єднувальною голкою, НК 024:2023 43324 Система для переливання рідин загального призначення, (джерело фінансування - місцевий бюджет))

Оголошено тендер

350.00 UAH
Номер: 89b7a69849b54d3da2f07b1df920117d
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-10-05-000234-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Новопільської сільської ради"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Новопільської сільської ради"
Очікувана вартість: 350.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Вироби медичного призначення, (ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (ПР) з металевою з’єднувальною голкою, НК 024:2023 43324 Система для переливання рідин загального призначення, (джерело фінансування - місцевий бюджет))
Примітки: Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 р. п. 10 (із змінами) Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (ПР) з металевою з’єднувальною голкою, (або еквівалент) Постачальник постачає товар на адресу Замовника: 53003, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Новомайське, вул. Вишнева, 1А, (2-й поверх) до 25.12.2023 року за Заявкою Замовника на товар. Товар поставляється за рахунок Постачальника. Термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності. Термін придатності на момент поставки складати не менше 12 місяців. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає діючому законодавству України, стандартам та правилам, медико-технічним вимогам даного виду товару і підтверджується сертифікатами якості виробника, які надаються при кожній поставці товару. Приймання-передача Товару за кількістю здійснюється відповідно до видаткової накладної та Специфікації. - по кількості відповідно до товаро-супровідних документів на товар, прибуткової накладної із зазначенням торговельної назви, терміну придатності; декларації на відповідність або свідоцтва про державну реєстрацію – для виробів медичного призначення; наявності інструкції про застосування медичного виробу на кожне найменування відповідної накладної; - по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. Оплата здійснюється після поставки товару та пред’явленням Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості товару, протягом 15 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної на товар Замовником (ст. 49 Бюджетного кодексу України).
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 05.10.2023 08:54

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Вироби медичного призначення, (ДК 021:2015 – 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (ПР) з металевою з’єднувальною голкою, НК 024:2023 43324 Система для переливання рідин загального призначення, (джерело фінансування - місцевий бюджет))
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 40 паковання
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума350.00 UAH