• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланк меню-вимога, меню вимога на продукти харчування, меню-вимога, табель обліку робочого часу фА3,газетний, 100 аркушів,00020 П-5

Оголошено тендер

2 640.40 UAH
Номер: e6edd074e55e4550b09d37a923b0b85a
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-09-21-004789-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Опорний заклад “Городоцький ліцей»“ Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області
Замовник: Опорний заклад “Городоцький ліцей»“ Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області
Очікувана вартість: 2 640.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Бланк меню-вимога, меню вимога на продукти харчування, меню-вимога, табель обліку робочого часу фА3,газетний, 100 аркушів,00020 П-5
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 21.09.2023 15:57

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 640.40 UAH