-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір офісний Smart Line OFFICE A4 80 г/м² (500 арк.) (Код за ДК 021:2015 - 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне)
Оголошено тендер
8 449.80
UAH
Номер:
d73125cec4e14e439a6d95bb38366390
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-10-02-006933-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Чорнобаївська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
26347342
-
Адреса:
75024, Україна, Херсонська область, с. Чорнобаївка Білозерський р-н, вул. Соборна, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Чорнобаївська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
26347342
-
Адреса:
75024, Україна, Херсонська область, с. Чорнобаївка Білозерський р-н, вул. Соборна, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
8 449.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний Smart Line OFFICE A4 80 г/м² (500 арк.) (Код за ДК 021:2015 - 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки:
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в рамках програми з підтримки територіальної оборони з надання допомоги на терміновий запит військової частини, яка приймає активну участь у виконанні завдань згідно бойових розпоряджень на території Херсонської області.
Пунктом 15 Особливостей встановлено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями (терміновий запит військової частини, якого замовник не міг передбачити).
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
02.10.2023 18:58
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний Smart Line OFFICE A4 80 г/м² (500 арк.)
Кількість
50 пачка
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума8 449.80 UAH