• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

16 455.00 UAH
Номер: 4072337c691c470db47cb0be61e2a332
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-10-02-002729-b
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 16 455.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.Пунктом 11 Особливостей, зокрема, встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства.Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників. Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума закупівлі сформована відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 р. № 275 2Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", з озрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (закупівля UA-2023-08-15-000037-a).
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 02.10.2023 14:33

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума16 455.00 UAH