• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

Оголошено тендер

1 688.28 UAH
Номер: dc7d3f5c9c3146f2bd1400306bbbd215
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-09-25-001858-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 1 688.28 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 25.09.2023 11:43

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Папка-куточок А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 688.28 UAH