• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

5 600.00 UAH
Номер: 7669fe2908d94fb49cf9eed5a8e70cd5
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-09-13-002659-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 5 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 13.09.2023 13:31

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачок
Період постачання до 31.12.2023
картка реєстрації
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 600.00 UAH