-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
виготовлення друкованої бланкової продукції, листово-текстової та іншої
Оголошено тендер
3 014.00
UAH
Номер:
d22a08161879409597b74a6ea4883b31
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-09-12-003006-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42017886
-
Адреса:
20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42017886
-
Адреса:
20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
3 014.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
виготовлення друкованої бланкової продукції, листово-текстової та іншої
Примітки:
Місце знаходження замовника - 20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90; Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Вид закупівлі: без використання електронної системи закупівель
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
12.09.2023 14:18
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Подорожній лист легкового автомобіля (А5 з/об.)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал (А4х100)
Кількість
3 штуки
Період постачання
(не задано)
Накладна (вимога) (А5 б/об.)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Журнал (А4х50)
Кількість
7 штуки
Період постачання
(не задано)
Підшивка лік. свідоцтв про смерть (офсет АЗх100)
Кількість
2 американська кварта для рідин
Період постачання
(не задано)
Свідоцтво про смерть (офсет А4 з/об.)
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Заява (А5 б/об.)
Кількість
50 штуки
Період постачання
(не задано)
Карта вивчення причин виходу на інвалід. (А4 б/об)
Кількість
1000 штуки
Період постачання
(не задано)
Довідка про результати досліджень (А5 б/об.)
Кількість
400 штуки
Період постачання
(не задано)
Направлення на аналізи (А7х100)
Кількість
32 штуки
Період постачання
(не задано)
Довідка (А6 б/об.)
Кількість
300 штуки
Період постачання
(не задано)
Табель обліку робочого часу (А4 б/об)
Кількість
500 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума3 014.00 UAH