-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Вікно металопластикове, склопакет
Оголошено тендер
17 370.77
UAH
Номер:
6b28acb4492244579ff023d5e5c44517
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-09-07-001252-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Ліцей № 24 міста Житомира
×
-
Код ЄДРПОУ:
22059146
-
Адреса:
10024, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Шевченка 105-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Ліцей № 24 міста Житомира
×
-
Код ЄДРПОУ:
22059146
-
Адреса:
10024, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Шевченка 105-Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
17 370.77 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Вікно металопластикове, склопакет
Примітки:
Затверджено 07.09.2023. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника: 10024, м. Житомир, вул. Шевченка, 105-Б. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Закупівля здійснюється за рахунок зекономлених коштів за процедурою відкриті торги з особливістю ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-02-010044-a. Відповідно до роз’яснення Мінекономіки щодо планування закупівель №3304—04/54160-06 від 03.09.2020 р. зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) в інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень ч.10 ст.3 Закону. Таким чином, враховуюче те ,що предмет закупівлі-,товари,роботи чи послуги,що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі,замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Виходячи з вартісних меж предмету закупівлі, закупіля здійснюється без використання електронної системи закупівель з оприлюненням звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель (ч.3.ст.3. Закону України "Про публічні закупівлі"). Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
44220000-8 Столярні вироби
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
07.09.2023 10:40
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума17 370.77 UAH