-
Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
-
КЕП
Крісло комп’ютерне Брідж, стілець офісний Ізо, крісло керівника Валенсія
Оголошено тендер
390 000.00
UAH
Номер:
abf74f5026fa40a0a9d8d0edcaa6a560
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-09-04-000751-b
Тип процедури:
Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
32835966
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр.Яворницького Дмитра, будинок 75
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03341305
-
Адреса:
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Очікувана вартість:
390 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Крісло комп’ютерне Брідж, стілець офісний Ізо, крісло керівника Валенсія
Примітки:
Категорія Замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Дата опублікування:
04.09.2023 10:16
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Крісло комп’ютерне Брідж
Кількість
50 штуки
Період постачання
(не задано)
Стільці офісне Ізо
Кількість
121 штуки
Період постачання
(не задано)
Крісло керівника Валенсія Richman
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума390 000.00 UAH