• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Ножниці офісні Eco-Eagle 21.6 см; органайзер настільний; ручка кулькова Big; ручка масляна Hiper; маркер M&G Point liner зелений; маркер M&G Point liner жовтий; маркер M&G Point liner помаранчевий; маркер M&G Point liner рожевий; біндер 4Office 32мм; клейка стрічка канцелярська 4Office 18ммх10м; біндер 4Office 41мм; біндер 4Office 51 мм; затискачі канцелярські Eco Eagle 19 мм; затискачі канцелярські Eco Eagle 15мм; фарба штемпельна Trodat; коректор-ручка Norma; бокс для паперів 9х9х9 см; клей канцелярський силікатний; степлер Norma; папір для запису; блокнот А5; канцелярська папка- швидкозшивач А4; швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом і перфорацією; бокс архівний Axent 350х255х80мм;бокс архівний Axent 350х255х100мм; блокнот А5 спіраль; набір графітних олівців (12шт)

Оголошено тендер

5 423.10 UAH
Номер: 6be546e5c95442ca9e9bc7608ac5a459
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-08-29-002969-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ДУ "Львівська обласна фітосанітарна лабораторія"
Замовник: ДУ "Львівська обласна фітосанітарна лабораторія"
Очікувана вартість: 5 423.10 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Ножниці офісні Eco-Eagle 21.6 см; органайзер настільний; ручка кулькова Big; ручка масляна Hiper; маркер M&G Point liner зелений; маркер M&G Point liner жовтий; маркер M&G Point liner помаранчевий; маркер M&G Point liner рожевий; біндер 4Office 32мм; клейка стрічка канцелярська 4Office 18ммх10м; біндер 4Office 41мм; біндер 4Office 51 мм; затискачі канцелярські Eco Eagle 19 мм; затискачі канцелярські Eco Eagle 15мм; фарба штемпельна Trodat; коректор-ручка Norma; бокс для паперів 9х9х9 см; клей канцелярський силікатний; степлер Norma; папір для запису; блокнот А5; канцелярська папка- швидкозшивач А4; швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом і перфорацією; бокс архівний Axent 350х255х80мм;бокс архівний Axent 350х255х100мм; блокнот А5 спіраль; набір графітних олівців (12шт)
Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 12жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 29.08.2023 16:15

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Ножниці офісні Eco-Eagle 21.6 см
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
органайзер настільний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
ручка кулькова Big
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2023
ручка масляна Hiper
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
маркер M&G Point liner зелений
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
маркер M&G Point liner жовтий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
маркер M&G Point liner помаранчевий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
маркер M&G Point liner рожевий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
біндер 4Office 32мм (12 шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 упаковка
Період постачання до 31.12.2023
клейка стрічка канцелярська 4Office 18ммх10м
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
біндер 4Office 41мм (12 шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 упаковка
Період постачання до 31.12.2023
біндер 4Office 51 мм (12 шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 упаковка
Період постачання до 31.12.2023
затискачі канцелярські Eco Eagle 19 мм (12 шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
затискачі канцелярські Eco Eagle 15мм (12 шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 упаковка
Період постачання до 31.12.2023
фарба штемпельна Trodat
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2023
коректор-ручка Norma
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
бокс для паперів 9х9х9 см
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2023
клей канцелярський силікатний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
степлер Norma
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2023
папір для запису
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
блокнот А5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
канцелярська папка- швидкозшивач А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання до 31.12.2023
швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом і перфорацією
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2023
бокс архівний Axent 350х255х80мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання до 31.12.2023
бокс архівний Axent 350х255х100мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штуки
Період постачання до 31.12.2023
блокнот А5 спіраль
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штуки
Період постачання до 31.12.2023
набір графітних олівців (12шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписЗагальний фонд Державного бюджету
Сума5 423.10 UAH