• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари(аван. зв.,блок/зам.лип.кр.,гумка,журнали,зошити,коректор стр.,папка А4,подяка,ручка (гел.,кульк.),скоби,стрічка клейка,файли,щоденник)

Оголошено тендер

4 100.28 UAH
Номер: 77182b14d1ae43fca22c4815bf54afed
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-08-29-004018-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 4 100.28 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари(аван. зв.,блок/зам.лип.кр.,гумка,журнали,зошити,коректор стр.,папка А4,подяка,ручка (гел.,кульк.),скоби,стрічка клейка,файли,щоденник)
Примітки: Канцелярські товари(аван. зв.,блок/зам.лип.кр.,гумка,журнали,зошити,коректор стр.,папка А4,подяка,ручка (гел.,кульк.),скоби,стрічка клейка,файли,щоденник)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 29.08.2023 14:13

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари(аван. зв.,блок/зам.лип.кр.,гумка,журнали,зошити,коректор стр.,папка А4,подяка,ручка (гел.,кульк.),скоби,стрічка клейка,файли,щоденник)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 330 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКанцелярські товари(аван. зв.,блок/зам.лип.кр.,гумка,журнали,зошити,коректор стр.,папка А4,подяка,ручка (гел.,кульк.),скоби,стрічка клейка,файли,щоденник)
Сума4 100.28 UAH