-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне : папір для друку А4 (ном.поз.30197630-1 - Папір для друку); коректор ном.поз.30192160-0 - Коректори; книга обліку( н.п.30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), папка картонна ( 30197210-1 Теки реєстратори) клей олівець (30192700-8 Канцелярські товари), обкладенки універсальні, скотч(ном. п.30192000-1 Офісне приладдя), ручка кулькова( н.п.30192121-5 - Кулькові ручки)
Оголошено тендер
2 017.00
UAH
Номер:
2e35940357b24f8cb05f9faf6e2995f0
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-08-24-000520-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ І ПРЕНАТАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ІМЕНІ П.М.ВЕРОПОТВЕЛЯНА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25843751
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Визволення 3-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ І ПРЕНАТАЛЬНОЇ ДІАГНОСТИКИ ІМЕНІ П.М.ВЕРОПОТВЕЛЯНА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25843751
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Визволення 3-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 017.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне : папір для друку А4 (ном.поз.30197630-1 - Папір для друку); коректор ном.поз.30192160-0 - Коректори; книга обліку( н.п.30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), папка картонна ( 30197210-1 Теки реєстратори) клей олівець (30192700-8 Канцелярські товари), обкладенки універсальні, скотч(ном. п.30192000-1 Офісне приладдя), ручка кулькова( н.п.30192121-5 - Кулькові ручки)
Примітки:
кошти інших джерел власних надходжень (закупівля згідно постанови 1178 від 12.10.2022р.п.11)
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
24.08.2023 09:46
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
скотч 48ммх35м жовтий
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
скотч 48х300 , 40 мкм
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
папір копіювальний 100 арк
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
папір А4 80г/м2
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Книга обліку 192 ар
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Книга обліку 48 ар
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
папка картона з зав"язками
Кількість
15 штуки
Період постачання
(не задано)
клей олівець
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
коригуюча рідина
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
обкладинки універсальні
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Ручки кулькові
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти інших джерел власних надходжень (закупівля згідно постанови 1178 від 12.10.2022р.п.11)
Сума2 017.00 UAH