-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки
Оголошено тендер
2 503.80
UAH
Номер:
9ef0fa31f63c4c2ab486601a33b57333
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-08-23-000430-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42017886
-
Адреса:
20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42017886
-
Адреса:
20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 503.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки
Примітки:
Місце знаходження замовника - 20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90; Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Вид закупівлі: без використання електронної системи закупівель
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
23.08.2023 09:39
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Звіт про причини інвалідності, показання до медичної, проф. і соціальної реабілітації
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичне обслуговування населення, що підлягає включенню у Державний реєстр Укр осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорноб.АЕС
Кількість
25 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про захворювання та причини інвал. й смерті нас, що підлягає вкл.у Держ.реєстр Укр.осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорноб.АЕС
Кількість
25 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичні кадри
Кількість
80 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про дітей з інвалідністю віком до 18 років
Кількість
15 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт юридичної особи незалежно від її орг.-правової форми та фіз.особи-підпр.,які провадять гос.діяльність з мед,практики
Кількість
70 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт фельдшерско-акушерського пункту
Кількість
60 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичну допомогу дітям
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про мережу та діяльність медичних закладів
Кількість
15 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про работу центру здоров'я і лік-проф.закл. з питань гігієнічного виховання населення
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про випадки побічних реакцій лік.засобів,вакцин,туберкуліну та/або відсутності ефективності лік.зас.,та/або неспр.подій після імунізаці
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума2 503.80 UAH