• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

43 605.00 UAH
Номер: 3a4b725ee223427abb12cf6b626e45ec
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-08-16-001525-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Замовник: Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Очікувана вартість: 43 605.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Примітки: Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742 Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у п.1-3 частини першої ст.2 Закону та згідно п.11 особливостей постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами та доповненнями)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 16.08.2023 11:17

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксерокс. 500 арк.. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 166 паковання
Період постачання (не задано)
Папір ксерокс. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 14 паковання
Період постачання (не задано)
Коректор на водн.основі. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання (не задано)
Файли. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 паковання
Період постачання (не задано)
Файли 30 плот. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 17 паковання
Період постачання (не задано)
Олівці кольор.. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 паковання
Період постачання (не задано)
Клей олівець 21гр. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 42 штуки
Період постачання (не задано)
Коректор стрічка 30м. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Коректор стрічка. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)
Клей ПВА 250. Строк поставки до 31.08.2023року
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума43 605.00 UAH