-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари
Оголошено тендер
43 605.00
UAH
Номер:
3a4b725ee223427abb12cf6b626e45ec
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-08-16-001525-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
41807049
-
Адреса:
53742, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Сектор культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
41807049
-
Адреса:
53742, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
43 605.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари
Примітки:
Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742 Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у п.1-3 частини першої ст.2 Закону та згідно п.11 особливостей постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами та доповненнями)
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
16.08.2023 11:17
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксерокс. 500 арк.. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
166 паковання
Період постачання
(не задано)
Папір ксерокс. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
14 паковання
Період постачання
(не задано)
Коректор на водн.основі. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
4 штуки
Період постачання
(не задано)
Файли. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
2 паковання
Період постачання
(не задано)
Файли 30 плот. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
17 паковання
Період постачання
(не задано)
Олівці кольор.. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
4 паковання
Період постачання
(не задано)
Клей олівець 21гр. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
42 штуки
Період постачання
(не задано)
Коректор стрічка 30м. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Коректор стрічка. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
2 штуки
Період постачання
(не задано)
Клей ПВА 250. Строк поставки до 31.08.2023року
Кількість
1 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума43 605.00 UAH