-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
-
Prozorro Market
Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Оголошено тендер
18 975.00
UAH
Номер:
82891f9ca5724482b1ff9a8e431c77ae
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-08-15-000019-b
Тип процедури:
Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983134
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01983134
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
18 975.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки:
Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.Пунктом 11 Особливостей, зокрема, встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. Таким чином, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом закупівлі через електронний каталог та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (формується електронною системою автоматично). Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р. Термін поставки товару: протягом 2-ох робочих днів з дати отримання заявки замовником, але не пізніше 31 серпня 2023 року. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Сума закупівлі сформована відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 р. № 275 2Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", з пропозицій на профіль товару Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий на Prozorro Market.
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Серпень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
15.08.2023 06:17
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума18 975.00 UAH