• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари, за кодом ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Книга/канц_мо/газ А4/48# Вм/2434; ручка/масл_с Е/10197 Iceberg; Олів/кресл_гум ВМ/8541 2В Professional; Маркер/перм_ч CENTR/8566 2,5мм; Кор/ручка АХ/7004_12г 16830; Папка _Ш/зшивач А4/карт фреш/0,40; Скріпка 25мм/100 KLERK/1811 трикутні/нік)

Запланований

3 134.50 UAH
Номер: a5b53a2dec764e059ee93bb18fb884c5
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-07-21-003412-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Замовник: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Очікувана вартість: 3 134.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари, за кодом ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Книга/канц_мо/газ А4/48# Вм/2434; ручка/масл_с Е/10197 Iceberg; Олів/кресл_гум ВМ/8541 2В Professional; Маркер/перм_ч CENTR/8566 2,5мм; Кор/ручка АХ/7004_12г 16830; Папка _Ш/зшивач А4/карт фреш/0,40; Скріпка 25мм/100 KLERK/1811 трикутні/нік)
Примітки: Вартість без ПДВ
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 21.07.2023 15:42

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписОбласний бюджет
Сума3 134.50 UAH