-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярське приладдя (папір А4 80гр -15шт, папка -реєстратор -8шт., файли А-4 -5пач., швидкозшивачі -50шт.,папка на зав'язках-50шт, папка А-4-10шт., корегуюча стрічка-4шт., клей-олівець-4шт., маркер перм-4шт., маркер спец-4шт., папір А-4 45гр -5шт., лоток вертикальний-4шт., підставка офісна -4шт., папір для нотаток 85*85 -4шт.)
Оголошено тендер
8 468.00
UAH
Номер:
d763cf8b47af416aac3c077486aa9d76
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-07-20-000426-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
37710441
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Григора Тютюнника, буд. 21
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
37710441
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Григора Тютюнника, буд. 21
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
8 468.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярське приладдя (папір А4 80гр -15шт, папка -реєстратор -8шт., файли А-4 -5пач., швидкозшивачі -50шт.,папка на зав'язках-50шт, папка А-4-10шт., корегуюча стрічка-4шт., клей-олівець-4шт., маркер перм-4шт., маркер спец-4шт., папір А-4 45гр -5шт., лоток вертикальний-4шт., підставка офісна -4шт., папір для нотаток 85*85 -4шт.)
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
20.07.2023 09:41
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума8 468.00 UAH