• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя (папір А4 80гр -15шт, папка -реєстратор -8шт., файли А-4 -5пач., швидкозшивачі -50шт.,папка на зав'язках-50шт, папка А-4-10шт., корегуюча стрічка-4шт., клей-олівець-4шт., маркер перм-4шт., маркер спец-4шт., папір А-4 45гр -5шт., лоток вертикальний-4шт., підставка офісна -4шт., папір для нотаток 85*85 -4шт.)

Оголошено тендер

8 468.00 UAH
Номер: d763cf8b47af416aac3c077486aa9d76
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-07-20-000426-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Очікувана вартість: 8 468.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя (папір А4 80гр -15шт, папка -реєстратор -8шт., файли А-4 -5пач., швидкозшивачі -50шт.,папка на зав'язках-50шт, папка А-4-10шт., корегуюча стрічка-4шт., клей-олівець-4шт., маркер перм-4шт., маркер спец-4шт., папір А-4 45гр -5шт., лоток вертикальний-4шт., підставка офісна -4шт., папір для нотаток 85*85 -4шт.)
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.07.2023 09:41

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума8 468.00 UAH