-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярське приладдя для Вінницької обласної служби зайнятості
Оголошено тендер
14 952.00
UAH
Номер:
71b1a5175ca04d23b702a48122a9307d
Ідентифікатор плану:
UA-P-2023-07-10-004187-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Замовник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Контактна особа:
Янчицька Олена Віталіївна 0432551773 zakup2@vinocz.in.vn.ua
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Очікувана вартість:
14 952.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярське приладдя для Вінницької обласної служби зайнятості
Примітки:
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2023 РІК !!! Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття)(Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття").
Річний план закупівлі на:
2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2023
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
10.07.2023 14:48
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Блок папіру для нотаток
Кількість
400 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Стікери кольорові
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Блокнот А5 48 аркушів
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Блокнот А5 96 аркушів
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Книга канцелярська А4 96 аркушів
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Стікери- закладки
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
ОписДжерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Сума14 952.00 UAH