• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари та папір

Запланований

7 040.00 UAH
Номер: b97cf4abffc14de1ae49a2f9be941005
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-07-05-002959-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Житомирський центр розвитку дитини № 69
Замовник: Житомирський центр розвитку дитини № 69
Очікувана вартість: 7 040.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари та папір
Примітки: Затверджено 03.07.2023. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету. Місцезнаходження замовника: 10029, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Хлібна, будинок 47. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Закупівля відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.07.2023 14:48

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума7 040.00 UAH