• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів. ДК 021:2015:30190000-7 - офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

4 506.50 UAH
Номер: 0106e90c3aba4b45b66a9106d3c8f398
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-07-04-002142-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 4 506.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярських товарів. ДК 021:2015:30190000-7 - офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Якість поставленого товару повинна відповідати вимогам до чинного законодавства та іншим нормативним документам. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 04.07.2023 12:24

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір А4/80_500
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 18 пачок
Період постачання (не задано)
клей сухий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання (не задано)
папка ш/зшивач картонний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання (не задано)
папка на завязках картонна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання (не задано)
файли 100 штук
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 упаковка
Період постачання (не задано)
скоби/степлер
Код ДК 021:2015: 30197100-7 Скоби, кнопки, креслярські кнопки
Кількість 6 коробка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Сума4 506.50 UAH