• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярські товари )

Оголошено тендер

2 290.00 UAH
Номер: daa3fc7d2dcf4fdd98c2832ad4969bf3
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-07-04-001291-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬСЬКА ПОЛІКЛІНІКА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬСЬКА ПОЛІКЛІНІКА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Очікувана вартість: 2 290.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( канцелярські товари )
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 04.07.2023 10:49

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Касова стрічка 57,5 ( термо ) С
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 рулон
Період постачання (не задано)
ручка Flair 10 KM
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Стержень для Flair Writometer
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Клей ПВА 200 гр
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання (не задано)
Папка на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума2 290.00 UAH