• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне приладдя (файли, канцелярські скріпки,біндер) за ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

513.30 UAH
Номер: 79dfa576e3d84d64a48f34f2c519c099
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-06-30-002952-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство"Яблунівська районна лікарня" " Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство"Яблунівська районна лікарня" " Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області
Очікувана вартість: 513.30 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне приладдя (файли, канцелярські скріпки,біндер) за ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 30.06.2023 13:53

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Файли
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 5 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Канцелярські скріпки
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 1 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Біндер канцелярський
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Біндер канцелярський
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2023

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписКошти Національної служби здоров"я України згідно з Договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій (надання медичних послуг,пов"язаних з наданням ВТОРИННОЇ медичної допомоги.
Сума513.30 UAH